Acasă Gifted Education Gifted Education. Aplică pentru un post de Psiholog Educațional la Centrul Gifted Education

Gifted Education. Aplică pentru un post de Psiholog Educațional la Centrul Gifted Education

Arată-ți iubirea și talentul alături de copiii supradotați

Cerințe

  • Psihopedagog (un plus)
  • Aitudine proactivă
  • Curaj, motivație și pasiune de a lucra cu copiii supradotați
  • Challenger, persoană extrem de automotivata de auto-dezvoltare și cu capacitatea de a învață și de a se adapta emoțional și cognitiv la un mediu intens și intensiv pe toate planurile
  • Capacitate empatică și de a relaționa cu copiii
  • Spirit tineresc
  • Căldură sufletească
  • Foarte bună capacitate de a relaționa în echipa cât și autonom și de a crea o relație afectivă caldă și pozitivă
  • Studii în străînătate (ideal); programe de formare externă; programe de educație alternativă
  • Adaptabilitate și flexibilitate în gândire; gândire creativă și gândire critică

Ce înseamnă poziția de Psiholog Educațional

  • Colaborează și are o susținere complementară cu a celorlalți coechipieri (Facilitatori în învățare, project manager, asistenți training, coach) cu scopul de a facilita și susține strict procesele de educație pe baza comportamentelor copiilor și a evoluției lor în timp, în dinamică de grup și individuală, observate la CGE în evaluare comportamentală, în testele date la intrarea și pe parcursul proiectului (sau alte mijloce)
  • Propune strategii educaționale pentru particularitățile de învățare, evoluție și dezvoltare ale fiecare copil. Este responsabil să dezvolte un IEP (Individual Education Plan) pentru fiecare copil, pe care îl susține că implementare. Construiește și oferă feedback facilitatorilor, părinților, copiilor cât și întregii echipe care conține recomandări și evoluția pe comportamente și obiective ale copiilor.
  •  Construiește și modelează procesul de raportare în proiect și rapoartele de evaluare de progres ale copiilor. Strânge feedback și e responsabil de cunoașterea nevoilor de comunicare, de a cere și de a oferi informații pe nevoile de comunicare în relație cu facilitatorii și asistenții de traineri, legat de comportamente pe baza indicațiilor și recomandărilor sale pentru construirea IEP.
  • Propune teste psihometrice care susțîn descoperirea abilităților și a comportamentelor de cunoaștere și recunoaștere a nevoilor de dezvoltare ale copiilor. Propune Instrumente și metode de observare comportamentală. Contribuie cu o perspectiva psihologică și instrumente psi și furnizează rezultate că ele să contribuie la toate procesele de lucru ale  Facilitatorilor în învățare, Asistenților, Managerului de proiect, Părinților.
  • Propune, promovează, cunoaște și asimilează caracteristicile unui mediu pozitiv de învățare pentru toți copiii, și cum este definit un comportament perturbator participând la formări pe politică AntiBullying.
  • Este responsabil de politică de AntiBullying. Propune îmbunătățiri și este responsabil de procesul de reiteratie și culegere a feedbackului necesar îmbunătățirilor politicii. Observă și da feedback Project Manager-ului și echipei, pe cale administrativă, urmărind pașii, pe comportamente perturbatoare observate și definite conform politicii AntiBullying.
  • Este responsabil cu inițiative de dezvoltare a unor programe sau cursuri care promovează un mediu (fizic și psihologic) de lucru pozitiv pentru toți, susține psihologia pozitivă și încurajarea potențialului întregului grup cât și individual, fiecare copil.
  • Respectă politicile interne și susține procesul de dezvoltare a unei culturi a schimbării, a inițiativei, a inovației și a unui mediu auto-asumat de dezvoltare.
  • Participa obligatoriu la toate sesiunile de formuri și de formare internă ale CGE.

Ierarhie

Ierarhic se subordonează Project Managerului și colaborează în mod direct și egal cu oricine din Departamentul LF–Facilitatori în învățare, Coach-ul, Relationship Coordinator, Asistenților de Training, și alți Psihologi Colaboratori.

Capacități și interese

  • Plăcerea de a împărtăși
  • Formarea continuă
  • Etică muncii
  • Aventură cunoașterii
  • Dezvoltare personală continuă
  • Capacitate de a recunoaște și promova talentul și abilitățile  

Pregătire necesară: Consilier psiholog, pedagog, psihopedagog sau psiholog educațional.

Beneficii Oferite: Un mediu de lucru unic în România specializat în educație diferențiată, plin de energie, de căldură și respect; lucru într-o echipa tânăra, veselă și primitoare; oportunități de dezvoltare personală și profesională; seriozitate, profesionalism.

Poziția: Este o activitate plătită per proiect anual/contract de prestări servicii/freelancer/cabinet privat.

Cum aplici: Te invităm să completezi următorul google form. Așteptăm aplicații fără limita de timp până la ocuparea poziției. La interviul de grup vor fi invitate doar persoanele selectate.

Ce se întâmplă după?

  • Interviu de grup experențial
  • Cei selecționați în urmă interviului de grup vor participa la o serie de interviuri individuale pentru a explora relația și auto-motivarea

Materiale de studiu: websitul Gifted Education, Legea 17/2007

Locația: Str. Berzei 22, Sector 1, București. Harta aici.

Despre noi Centrul Gifted Education

Centrul Gifted Education este o asociaţie nonprofit cu misiunea de a descoperi şi de a dezvoltă potenţialul copiiilor cu abilităţi înalte (supradotaţi). Afliliata internațional, cu un program care se derulează la standarde internaționale din 2010, pe parcursul a 11 ani, am acumulat un număr de peste 24 diferentiatori în educație; peste 2700 de ore de lucru direct cu copiii supradotați cu vârste între 3 și 14 ani, peste 2700 de copii testați la standarde internaționale și peste 280 de copii au frecventat programul academic al asociației. Asociația cunoaște 100% satisfacție în rândul copiilor supradotați, în Programul Academic de educație specializat, și începând cu 2016 a lansat la solicitările repetate ale părinților, Leonardo Gifted School, o școală primară internațională, unică în lume, dedicată exclusiv copiilor supradotați (3-11+ ani) care se află astăzi în stadiul de proiect, așteptând maturizarea unui partneriat real și asumat al părinților de copii supradotați cu o școală alternativă.

Centrul Gifted Education este Partener al Universităţii Bucureşți, Facultatea de Ştiinţe ale Educaţiei şi PsihologieMembri ECHAEuropean Council for High Ability, şi WCGTC-World Council for Gifted and Talented Children; AERO-Alternative Education and Resource Organization;  reprezentant exclusiv al Big Picture Learning Design (USA) în România. Internaţional, suntem susţinuţi de Simon Fraser University – Faculty of Education, şi University  of Connecticut- Neag School of Education. Audit: Proiectul este auditat şi recomandat de două  Universităţi Internaţionale, CEU Business School şi Johns Hopkins Carey School of Business și recomandat de specialiști internaționali și naționali precum și de numeroși ambasadori. Din 2016 am devenit European Talent Point, membri ai rețelei europene European Talent Network, că recunoaștere a activității noastre la standarde internaționale.

Campus-Verde-PaladeProiectul nostru de viitor este realizarea prin crowdfunding a Campusului Verde George Emil Palade pentru copii și adulți, prima Atracție Educațională și Culturală a Orașului București pentru locuitorii săi, pentru locuitori din întreagă țară și din lume, campus care va include la standarde verzi mondiale, școală Leonardo Gifted School.

WebSite-urile noastre: Gifted Education, Minți strălucite, Leonardo School

Scopul educației la Centrul Gifted Education

  • Dezvoltarea unui copil la CGE este privită că un întreg unde achiziția lui pe plan cognitiv (dezvoltarea gândirii de ordin superior) este strâns legată de achiziția pe plan emoțional și social. Că aspect central și unic este că educația se realizează prin joc, experențial, prin autodescoperire și pleacă de la perspectiva lor, a copiilor. Este o educație diferențiată și personalizată nevoilor copiilor supradotați fiind o educație holistică dezvoltată de o echipa de specialiști competenți care urmăresc dezvoltarea de aptitudini, competențe, valori și abilități pentru toată viață cu impact asupra dezvoltării unui viitor adult cu succes în plan social și profesional.
  • Eforturile noastre susțîn fiecare copil pentru a își cunoaște potențialul, pentru a se acceptă că individ prin dezvoltarea de capacităţi, comportamente şi atitudini, mult mai mult decât achiziţionarea de cunoştinţe.
  • Interesul este să se stimuleze prin actul educațional maximizarea darurilor și pe de altă parte, să asigure starea generală de bine a copilului.
  • Promovăm un mediu sigur, sănătos, prietenos, inovativ, și creativ pentru toți copiii și adulții. Toți membrii echipei, de la coach până la asistenții voluntati promovăm și susținem o politică de colaborare și relații care creează un mediu cald și pozitiv pentru toți, și care ne încurajează și ne întăresc comportamentele pozitive.
  • Susținem auto-disciplină, respectul de sine , autonomia individului. Autoritatea se bazează pe competențe și nu se bazează pe competiție.
Articolul precedentHarta orașelor Star Taxi din Romănia
Articolul următorNicușor Dan a solicitat Consiliului General alocarea unor sume de bani care au fost deja cheltuite
Fizician teoretician și matematician de formaţie pluri-inter și transdisciplinară, adept şi promotor al educaţiei de excelenţă (gifted education) şi jurnalist de investigaţii criminale francez, de origine română, specializat în MASS (Matematici Aplicate în Științe Sociale), în studiul fenomenelor socio - judiciare cu ajutorul unor structuri matematice complexe (teoria haosului - sisteme complexe, teoria ergodică, teoria teoria categoriilor și rețelelor, cercetarea operațională și teoria sistemelor formale de tip Gödel). Cofondator al IRSCA Gifted Education (Institutul Român pentru Studii şi Cercetări Avansate în Educaţia de Excelenţă), de peste un deceniu și jumătate, este Director de studii în cadrul CUFR România (Conseil Universitaire-Formation-Rechereche auprès des Grandes Ecoles Françaises-Consultanţă Universitară, Studii şi Cercetări de pe lângă Şcolile Superioare Franceze de Înalte Studii), organism educaţional franco-român agreat de stat, având ca obiectiv, consilierea, orientarea şi pregătirea candidaţilor români cu Diplomă de bacalaureat, respectiv a studenţilor din primul ciclu universitar (Licenţă), la concursurile de admitere în sistemul elitist de învatamânt superior „La conférence des grandes écoles françaises” (Şcolile Superioare Franceze de Înalte Studii - CPGE-Classes Préparatoires aux Grandes Ecoles, Grandes Ecoles) şi Universităţile elitiste franceze (Licenţă, Master). Este autor a peste 600 de lucrări cu caracter științifico–didactic (articole și cărți de matematică și fizică, respectiv, de investigație jurnalistică – atât în limba română cât și în limba franceză, repertoriate și în BNF – Bilibioteca Națională a Franței, „François, Mitterrand”), care au contribuit la promovarea culturii și civilizației franceze în lume, precum și la admiterea a peste 1.000 de tineri români cu abilități intelectuale înalte (absolvenți de liceu și studenți) în școlile superioare franceze de înalte studii – Les Grandes Ecoles (un sistem educațional elitist și unic în lume), în special, în cele științifico–inginerești și economico–comerciale, dintre care, astăzi, majoritatea ca absolvenți, contribuie în calitate de cadre superioare sau de conducere la prosperitatea spirituală și materială a națiunii franceze în cadrul unor prestigioase instituții de învatamânt superior și de cercetare, mari companii private sau de stat, civile si militare, multinaționale, specializate în tehnologia de vârf, respectiv, în cadrul administrației locale și centrale de stat.