Economic and commercial mission of La Francophonie in Central and Eastern Europe
Jurnalul Bucureștiului. On line Newspaper publishing almost everything to be well informed. That’s our main and only purpose!Jurnalul Bucureștiului aims to be an online newspaper for information and debate of citizens’ problems and events. The principles that will be at the basis of this publication are: a) Democracy cannot exist without opposition, b) Elected representatives are our representatives and not our masters, c) Criticism fosters progress, d) Free speech-an important factor in correcting the deviations of power.
„Forumul de management și reciclare a deșeurilor“ (29 octombrie 2024- Palatul CCIB)
Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv organizează marți, 29 octombrie 2024 cea de-a patra ediție a conferinței cu tema „Forumul de management și reciclare a deșeurilor“. Evenimentul va avea loc în Sala Arh. Ștefan Burcuș, situată la Etajul 3 al Palatului Camerei de Comerț și Industrie București, de pe Str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București (vis-à-vis de Palatul Băncii Naționale a României din Str. Doamnei). Partenerii evenimentului sunt Camera de Comerț și Industrie București–CCIB (partener instituțional), NutriLife, Asociația Centrul Național de Reciclare Electrice și Electronice–CNREE, Reverse PET și RetuRO.
Teme de discuție
- Noutăți despre Sistemul Garanție-Returnare
- Când și unde vor fi deschise următoarele centre regionale de numărare și sortare a ambalajelor SGR?
- Ce investiții trebuie să facă micii comercianți în echipamente
- Mai sunt necesare clarificări în legislație?
- Exemple de succes în reciclarea deșeurilor
- Finanțare pentru infrastructura de mediu
- Viitorul economiei circulare în România
- Rolul mediului de afaceri în promovarea unei culturi ecologice
Agendă
- 09h00/09h30–Înregistrarea participanților și welcome coffee
- 09h30/12h30-Prezentări și dezbateri
Vorbitori
- Reprezentant Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor
- Cecilia Martin, Comisar, Garda Națională de Mediu
- Anca Marinescu, Corporate Affairs and Communication Manager, RetuRO
- Raul Pop, directorul de programe al Asociației Ecoteca
- Valentin Negoiță, Președinte Ecotic
- Mihail Tănase, specialist comunicare, Harta Reciclării, Asociația Viitor Plus
Înregistrare
- Precizăm că invitația este gratuită (fără taxă de participare).
- Pot participa doi reprezentanți din cadrul companiei/organizației dumneavoastră.
- Înregistrarea se poate face și la locul evenimentului.
- Cerințe de Participare. Pentru a asigura un nivel ridicat de discuții și interacțiuni, participarea este limitată la persoane din conducerea companiilor, antreprenori, specialiști sau reprezentanți ai unor companii/organizații. Aceasta cerință garantează că participanții au un nivel de expertiză și interes adecvat pentru subiectele abordate. De asemenea, rugăm colegii din presă să participe și să disemineze mesajul mai departe. Participarea se face pe baza confirmării din partea organizatorilor.
- Am aprecia o confirmare până luni, 28 octombrie 2024, la ora 19h00.
Înregistrarea se poate face printr-un răspuns utilizând informațiile de contact de mai jos. De asemenea, trebuie să ne furnizați numele și funcția participanților. Contact: Mircea Fica, Fondator, Club Antreprenor, telefon 0732.903.216, e-mail office@clubantreprenor.ro
„Evitarea insolvențelor. Restructurarea, soluție pentru companiile în dificultate” (30 octombrie 2024-Palatul CCIB)
Evenimentul va avea loc pe 30 ocrombrie 2024 în Sala de Bal, Etajul 3, Palatul Camerei de Comerț și Industrie București, situat pe Str. Ion Ghica, Nr. 4, Sector 3, București. Partenerii evenimentului sunt Camera de Comerț și Industrie București–CCIB (partener instituțional), Faire Revive, BFJ Consulting și Baker Tilly. În cadrul evenimentului nostru vom detalia ce presupune o restructurare, companiile care pot accesa un astfel de instrument, semnalele care indică sau generează dificultăți, precum și soluții de redresare cu exemple de planuri de acțiune și măsuri concrete. Vom prezenta de ce este bine să se apeleze din timp la un mecanism de redresare și tendințele de previziuni pentru anii următori privind numărul și anvergura companiilor care vor apela la restructurare/insolvență.
Teme de discuție
- Tendințe privind numărul și mărimea companiilor care au accesat /se preconizează că vor apela la o procedură de restructurare/insolvență
- Sectoarele economice unde se înregistrează cele mai multe şi cele mai puține restructurări/insolvențe
- Restructurarea, măsură de evitare a insolvenței și salvare a companiilor aflate în dificultate
- Care sunt măsurile care pot fi luate într-o procedură de restructurare și eficiența acestora
- Perspective ale creditorilor în procedurile de restructurare
- Răspunderea organelor de conducere pentru continuarea activității și neapelarea la o procedură de restructurare/insolvență
- Importanța apelării din timp la un expert în restructurare
- Efectele restructurărilor/ insolvențelor asupra bugetului de stat, a creditorilor şi a angajaților
Agendă
- 09h00/09h30–Înregistrarea participanților și welcome coffee
- 09h30/12h30–Prezentări și dezbateri
- 12h30/13h30–Business lunch & networking
Vorbitori
- Octavian Barbu, Business Development Manager, Baker Tilly România
- Florin Bălescu, Managing Partner, BFJ Consulting Group
- Gianina Lazanu, Managing Partner, Target Consulting (finanțare– restructurare), fost Director Departament Restructurare–Recuperare, BRD
- Sebastian Bodu, Profesor universitar, avocat, fost Președinte ANAF
- Eugen Lascu, Managing Partner, Thepesia Corporate Advisory
- Cristina Ienciu-Dragoș, Managing Partner, Fair Revive
Înregistrare
- Precizăm că invitația este gratuită (fără taxă de participare).
- Pot participa doi reprezentanți din cadrul companiei/organizației dumneavoastră.
- Înregistrarea se poate face și la locul evenimentului.
- Cerințe de Participare. Pentru a asigura un nivel ridicat de discuții și interacțiuni, participarea este limitată la persoane din conducerea companiilor, antreprenori, specialiști sau reprezentanți ai unor companii/organizații. Aceasta cerință garantează că participanții au un nivel de expertiză și interes adecvat pentru subiectele abordate. De asemenea, rugăm colegii din presă să participe și să disemineze mesajul mai departe. Participarea se face pe baza confirmării din partea organizatorilor.
- Am aprecia o confirmare până marți, 29 octombrie 2024, la ora 19h00.
Înregistrarea se poate face printr-un răspuns utilizând informațiile de contact de mai jos. De asemenea, trebuie să ne furnizați numele și funcția participanților. Contact: Mircea Fica, Fondator, Club Antreprenor, telefon 0732.903.216, e-mail office@clubantreprenor.ro
Club Antreprenor și Ziarul Pozitiv sunt proiecte înfrățite. Parteneriatul fiind unul bazat pe valori comune. Pentru detalii consultați Calendarul Evenimentelor din 2024-2025 și Revista Club Antreprenor-Ediția a XVI-a.
Notă. Echipa Club Antreprenor editează revista tipărită Club Antreprenor (cu apariție trimestrială-martie, iunie, septembrie și decembrie) și administrează site-ul Club Antreprenor care contribuie la dezvoltarea unei culturi a antreprenoriatului în țara noastră, cultură bazată pe inovație, viziune, tenacitate, gândire pozitivă, educație financiară, educație juridică și educație civică. Site-ul Club Antreprenor se distinge prin calitatea articolelor, analizelor și interviurilor publicate. Totodată, pentru a veni în sprijinul antreprenorilor, organizăm conferințe B2B axate pe diverse domenii: construcții, achiziții publice, concurență, deșeuri/mediu, exporturi, transporturi și infrastructură, energie, fiscalitate, agricultură, medicină și farmacie, proprietate intelectuală, criminalitate cibernetică, turism/HoReCa, etc. Ziarul Pozitiv este un proiect independent, democratic, care susține societatea civilă, dezvoltarea mediului de afaceri, educația, cultura, sănătatea, sustenabilitatea și toate inițiativele cu impact pozitiv. Site-ul Ziarul Pozitiv a fost lansat în anul 2020. Într-un ocean de știri negative, acesta este o oază de normalitate, care îi ajută pe cititori să vadă partea plină a paharului, prezentând realizările companiilor, instituțiilor, ONG-urilor și persoanelor fizice și în plus, sprijină societatea civilă și promovează afacerile inovatoare, educația, cultura și tot ce înseamnă progres și bunăstare pentru comunitatea noastră.
Articole asociate
Materiale colectate pentru reciclare cu Programul „Recicleta” al Asociației Viitor Plus