Acasă Gifted Education Centrul Gifted Education. În căutare de noi colegi pentru anul academic 2023...

Centrul Gifted Education. În căutare de noi colegi pentru anul academic 2023 – 2024

„Tot ceea ce este valoros într-o societate umană depinde de oportunitatea acordată individului de a se dezvoltă. Tot ceea ce este grandios și plin de inspirație este creat de individul ce poate lucra în largul sau.”–Albert Einstein

Thomas CSINTA, Profesor de matematici aplicate în științe inginerești și social–economice, Director de studii CUFR (Consultanță Universitară Franco–Română) de pe lângă Școlile Superioare Franceze de Înalte Studii (Les Grandes Ecoles), Cofondator IRSCA Gifted Education, Vicepreşedintele Consortiului EDUGATE   (Consorțiul Român pentru Educația Copiilor și Tinerilor Supradotați și Talentați), Franța (Le Parisien)

România este astăzi probabil printre singurele state din UE care exportă inteligenţă masiv fără să aibă nici un centru pentru susţinerea şi dezvoltarea inteligenţei tinerilor. România are nevoie de un punct de referință în educație, unde să găsești cea mai bună curricula, cei mai talentați profesori și cele mai bune tehnologii didactice validate la nivel internațional și implicate în descoperirea, promovarea şi dezvoltarea abilităţilor naturale şi a potenţialului copiilor. Proiectul de construcție a unui Centru Gifted Education a fost auditat și recomandat de două Universități Internaționale, CEU Business School și Johns Hopkins Carey School of Business. Proiectul nostru este să construim un campus de educație bazat pe tehnologii verzi dedicat copiilor cu inteligență înalta care să reprezinte cea mai modernă instituție de educație, un mediu de hrănire și de încurajare a supradotarii umane și inteligențelor multiple.

Primul Centru pentru Descoperirea și Dezvoltarea Talentului și Inteligenței (Centru Gifted Education) a fost lansat prin colaborare cu mediul de afaceri, ONG și statul român pentru susţinerea şi realizarea unui program naţional al educației de excelență. Prin succesul Școlii de Excelență în perioada 2010-2012,un proiect pilot cu peste 45 de copii, școală lansată de Monica Gheorghiu, manager de proiect, cu numeroase eforturi, împreună cu o echipa inimoasa am fost încurajați să lansăm independent în 2012. Centrul Gifted Education că asociaţie non-profit, având că fondatori pe Monica Gheorghiu, Ramona Păduraru și Paul Ardeleanu.

Prof. dr. Florian Colceag (matematician, expert internațional în gifted education, președintre–fondator IRSCA -Institutul Român pentru Studii și Cercetări Avansate, co-fondator ARCA-Advanced Research in Education, „antrenorul de genii”), Acad. Gheorghe Păun (matematician–informatician, redactorul șef al revistei de cultură Curtea de la Argeș, animator cultural și epigramist), Thomas Csinta (fizician teoretician și matematician, profesor de modelizare matematică și matematici aplicate în științe inginerești și social economice, jurnalist de investigații criminale și director de cercetare în științe socio–judiciare, redactor șef al Jurnalului Bucurestiului, co-fondator IRSCA)

ARCA Advanced Research in Education, un demers educațional unic în România

Asociația are misiunea de a descoperi şi de a dezvoltă potenţialul copiilor cu abilităţi înalte (supradotaţi) printr-o educaţie de excelență dezvoltând, promovând și utilizând cea mai bună curricula validată la nivel internațional de descoperire și dezvoltare a abilităților naturale și a potențialului copiilor, modele de bune practici în educație, rețele de profesori talentați, rețele de mentorat formate din experți și profesioniști în educație. Dacă vrei să activezi în educația alternativă noi căutăm colegi care își dau voie să treacă prin repetate transformări și descoperiri interioare alături de alți colegi pasionați. Echipa noastră anual se mărește cu 3 Asistenți Training și 2 Facilitatori (Learning Facilitators).

Ne marim echipa

Ce coleg ne dorim
O persoană talentată și încântată de ceea ce face, autonomă și cu capacitate de autoreflectie;
–  Bun teamplayer
O persoană creativă, cu capacitatea de a pune în practică idei noi și care să aibă curajul de a-și asumă provocări noi.
Ce facem noi diferit
Un lucru unicat este mediul pe care l-am creat, în care ne oferim un spațiu sănătos de creștere personală prin formări (peste 30 de ore de formare), coaching personal cu un coach și forumuri colegiale (întâlniri de echipa periodice).
Beneficiem de un mediu de lucru unic în România specializat în educație diferențiată, plin de energie, de căldură și respect.
Cum aplici
– Dacă vrei să aplici, te invităm să completezi formularul de aplicare pe care îl găsești accesând acest link.
Te vom contacta la scurt timp după completarea lui pentru a stabili pasul următor.
Data limită
20 septembrie 2023/ongoing după această dată

Articole asociate

Gifted Education. Testare IQ (Intelligence Quotient) și înscrieri pentru prima selecție din Anul Academic 2023 la Centrul Gifted Education din București (partener cultural – educațional al Jurnalului Bucureștiului și al CUFR – Centre of French Graduate and Postgraduate advice – education – research & developement – headhunting, Paris–Bucharest)

Gifted education. Teoria educației. Misiunea noastră „Gifted Education” în România!

Gifted Education. Profesorul Florian Colceag: „Intrăm în altă eră – fie redevenim oameni, fie ne îndreptăm spre distrugere…”

Notă. Alte articole despre Gifted Education în Jurnalul Bucureștiului

Nota redacției

„Jaful secolului” de la banca Société Générale din Nisa. O conexiune dintre SAC (Serviciul de Acțiune Civică) gaulle-ist și celebra organizație criminală „French Connexion” într-un „triunghi al bermudelor” determinat de Albert Spaggiari–Jacques Cassandri–Jean Guy. În căutarea și restabilirea adevărului istoric (Partea 1)

Drama de pe Bulevardul La Défense de la Nanterre (Métropole du Grand Paris). Moartea adolescentului franco – algerian Nahel (Naël) Merzouk – o crimă (asasinat) cu caracter rasial (conform organizațiilor musulmane și ale drepturilor omului) sau legitimă apărare din parte polițistului – motociclist Florian Menesplier (conform sindicatelor de poliție și organizațiilor de extremă dreaptă)? Consecințele evenimentului dramatic. În căutarea adevărului istoric.

Accesul în sistemul (ultra)elitist francez napoleonian de Înalte Studii „Grandes Ecoles” (științifico – inginerești, economico – comerciale, medico – farmaceutice, social – politice, literar – artistice, judiciare, militare, etc.) – un sistem educativ ultraselectiv, ultraperformant și unic în lume, care domină învățământul superior francez de sute de ani! (Corespondență de la prof. univ. dr. Thomas CSINTA – Paris)

Revista internațională de cultură „Cervantes”: Rezumat al interviului „interzis” al profesorului – cercetător Thomas Csinta, acordat jurnalistului Geo Scripcariu, de la Radio Punct Londra

168 COMENTARII