Librex Publishing, una dintre librăriile online favorite ale românilor, aniversează 13 ani de la lansare printr-o campanie specială pentru tot iubitorii de carte. Librex cultivă dragostea pentru cărți și oferă cititorilor mii de titluri din toate categoriile, nelipsind, desigur, cele mai bune noutăți și mii de bestsellere. Pentru a sărbători cei 13 ani, timp de o săptămână, Librex oferă o mulțime de reduceri, promoții, cadouri și multe surprize la orice comandă. În cei 13 ani de la lansare, Librex a vândut 3 milioane de cărți și a publicat peste 200 de titluri proprii, sub editura Librex Publishing, dintre care mai mult de 100 în ultimul an și jumătate.
Iată 13 cele mai vândute cărți de la începutul anului pe Librex
- Meditații, Marcus Aurelius
- Când corpul spune Nu, Gabor Maté
- Pachetul Jocul vieții și cum să-l joci, de Florence Scovel Shinn
- Tată bogat, tată sărac, de Robert Kiyosaki
- Cartea lui Enoh, R.H. Charles
- Povestea vieții mele, Maria, Regina României
- Omul devine ceea ce gândește, James Allen
- Rezervă, Prințul Harry
- Cele cinci limbaje ale iubirii, de Gary Chapman
- Mitul Normalității, Gabor Maté
- Harry și Meghan: Drumul spre libertate
- Atomic Habits, James Clear
- Copilul de la Auschwitz, de Lily Graham
Top 5 cele mai bine vândute cărți ale editurii Librex Publishing
- Meditații, Marcus Aurelius
- Pachetul Jocul vieții și cum să-l joci, de Florence Scovel Shinn
- Cartea lui Enoh, R.H. Charles
- Povestea vieții mele, Maria, Regina României
- Omul devine ceea ce gândește, James Allen
Noi preferințe literare pentru cititorii din România
„În mai bine de o decadă de existență, am asistat la numeroase schimbări în ceea ce privește preferințele cititorilor, modul în care își aleg cărțile, timpul și bugetul pe care le alocă cititului. Dacă în primii ani de existență vindeam preponderent beletristică, acum balanța înclină definitoriu către dezvoltare personală și spirituală. O creștere accelerată au avut-o și cărțile young adult, trend care se menține ascendent, în special datorită ofertei bogate de titluri.”–Ionuț Radu, fondator Librex.
Când vine vorba de alegerea cărților, din ce în ce mai mulți oameni se inspiră de pe rețelele sociale, de la influenceri sau din comunitățile și cluburile de carte online. Un alt rol, îl joacă, desigur, și reclamele afișate, care se bazează pe preferințele și istoricul de navigare al cititorilor pentru a le sugera alte produse ce le-ar putea plăcea. Valoarea coșului de cumpărături crește ușor de la an la an și este influențată nu doar de creșterea prețurilor în general, dar și de faptul că ofertele pentru pachetele de cărîi sunt, în general, mai bune decât pentru aceleași volume cumpărate separat.
O renaștere stoică în era digitală
Într-o eră dominată de social media, ar putea fi o surpriză faptul că o filosofie antică precum stoicismul se bucură de o renaștere. Cu toate acestea, tendința este de necontestat – Instagram, TikTok și diverse platforme online sunt pline de videoclipuri, citate și discuții despre stoicism, iar „Meditații”, o colecție de scrieri personale ale împăratului roman Marcus Aurelius, este una dintre pietrele de temelie ale acestei mișcări. Această capodoperă atemporală oferă perspective profunde despre reziliență, pace interioară și viață etică. În timp ce cititorii se luptă cu provocările lumii moderne, înțelepciunea lui Marcus Aurelius rezonează mai mult ca niciodată. Librex te invită să descoperi înțelepciunea stoicismului prin „Meditații”. Alătură-te conversației, descoperă relevanța de durată a învățăturilor lui Marcus Aurelius și găsește alinare și îndrumare într-o lume în continuă schimbare!
Centrul Gifted Education. În căutare de noi colegi pentru anul academic 2023 – 2024