Acasă IT-Tehnologia informației cu aplicații în economie O mare majoritate dintre mame (peste 4/5) preferă cumpărăturile online pentru produsele...

O mare majoritate dintre mame (peste 4/5) preferă cumpărăturile online pentru produsele copiilor lor

284
1

Când vine vorba de achiziţia produselor pentru copii, 81% dintre mame preferă să o realizeze online, conform datelor relevate de cel mai recent studiu efectuat de Mommy HAI, aplicaţie dedicată mamelor și femeilor însărcinate. Mai mult, conform aceloraşi date, 79% dintre acestea sunt influenţate de recomandările primite în mediul online, următoarele surse de influenţă fiind, în ordine, prietenele apropiate şi anunţurile plătite de pe reţelele Social Media. „Ne-am dorit ca odată cu lansarea aplicaţiei dedicată mamelor şi viitoarelor mame, să aflăm cât mai multe despre nevoile şi alegerile lor, aşa că le-am invitat să ne spună mai multe despre obiceiurile lor de cumpărare. E drept că nu am avut nicio surpriză în ceea ce priveşte preferinţa pentru cumpărăturilor online, acesta fiind şi unul dintre motivele pentru care am construit această aplicaţie. Am aflat însă lucruri importante despre cum să structurăm mai bine lucrurile astfel încât ele să ajungă cât mai uşor şi mai rapid la produsele şi informaţiile necesare” declară Stefana Rondak, fondatorea Aplicației Mommy HAI.

Principalele produse pe care mamele preferă să le cumpere online sunt: scutecele, cărţile, scaunele auto, sistemele de purtare şi gadget-urile menite să le uşureze activităţile zilnice care se desfăşoară în interiorul căminului, precum maşini de spălat vase, aspirator-robot sau multicooker. „E drept că aceste cumpărături au mult de-a face cu veniturile care intră în locuinţele respective. Cca 57% dintre doamnele care au răspuns sondajului nostru au declarat că veniturile lunare ale familiei depăşesc suma de 9.000 de lei, în timp ce 34,3% au venituri cuprinse între 4.000 şi 9.000 de lei. În consecinţă şi bugetele pentru cadourile de sărbători sunt generoase”, declară Stefana Rondak, Aplicației Mommy HAI.

Cca 58% dintre repondente au declarat că anul acesta vor cheltui peste 500 de lei pentru cadourile de Crăciun, în timp ce 41% dintre ele au alocat sume cuprinse între 100 şi 500 de lei. Studiul realizat pe un eşantion de 169 de mame a arătat şi că 75% dintre se bucură de lansarea unei aplicații care reunește într-un singur loc informații despre produse, locații și activități, dar și sfaturi pentru achiziția de produse dedicate. 72% dintre femeile participante la studiu susțin că le-ar fi fost utilă o astfel de platformă înainte de a deveni mame.

În ceea ce privește comportamentul de achiziție, studiul relevă faptul că 36% dintre femei sunt mai atente la calitatea produselor cumpărate decât erau înainte de sarcină, iar 17% cumpără mai des decât o faceau înainte să devină mame și investesc sume considerabil mai mari. Studiul realizat prin chestionar online a reunit răspunsurile a 169 de mame, dintre care 114 au un singur copil, 51 dintre ele au 2 copii, iar 3 au 3 copii. 74,5% dintre repondente sunt din București.

Notă. Aplicația Mommy HAI funcționează ca un sistem interconectat, în care informația adăugată într-un cont business în platforma desktop, va fi afișată în aplicația mobilă pentru utilizator. Ca și funcționalități include editarea și actualizarea de informații, știri, imagini, materiale video, evenimente, produse și servicii. Va fi populată inițial cu branduri din cele 3 categorii: locații, magazine și servicii, care odată cu activarea contului business își vor putea edita și adăuga informații.

Articole asociate

Mommy Hai – cea mai utilă aplicație pentru părinți

De la viața de părinte la business dedicat părinților. Lansarea Aplicației „Mommy HAI” – prima aplicație gratuită care vine în ajutorul mamelor

Nota redacției