Thomas CSINTA, Profesor de matematici aplicate în științe inginerești și social–economice, Director de studii CUFR (Consultanță Universitară Franco–Română) de pe lângă Școlile Superioare Franceze de Înalte Studii (Les Grandes Ecoles), Cofondator IRSCA Gifted Education, Vicepreşedintele Consortiului EDUGATE (Consorțiul Român pentru Educația Copiilor și Tinerilor Supradotați și Talentați)
„Cca 98% dintre copii se nasc cu un potenţial intelectual extrem de ridicat. După şcoală, doar 2% şi-l mai păstrează.” Dragi părinți, educatori, oameni care activați în educație, Vă invităm cu bucurie incepând de marti, 28 septembrie 2021, ora 18h30 la o proiecție culturală, a 5-a proiecție din an. Nu îl veti găsi altundeva (așa cum și noi l-am căutat acum mulți ani), însa acum il puteți vedea din fotolile dvs de acasă. Click pentru Join Zoom Meeting. Următoarele proiecții
De ce îl recomandăm fiecărui părinte și educator? „Documentarul regizorului Erwin Wagenhofer (n.1961, autor, producător și regizor de film austriac) pune o serie de întrebări grele despre sistemul educaţional standardizat: „„Cca 98% dintre copii se nasc cu un potenţial intelectual extrem de ridicat. După şcoală, doar 2% şi-l mai păstrează.” Multe dintre problemele societăţii de azi sunt provocate de oameni educaţi în sistemul actual de învăţământ. Este haosul acesta un efect secundar al educaţiei lor sau al atitudinii de bază şi al abordării? În viitor, educaţia trebuie să renunţe la expunerea sistematică folosită în trecut şi să încerce să formeze studenţii bazându-se pe diversitate şi varietate. Copiii ar trebui încurajaţi să viseze, să-şi dezvolte abilităţile creative, nu să intre în tipare. Alphabet trage un semnal de alarmă asupra disfuncţionalităţii sistemului de învăţământ modern.“” Constituit ca un documentar-eseu, filmul debutează cu un citat din conferințele expertului în educație Sir Ken Robinson: „Cred că sistematic, ne distrugem atât nouă, cât și copiilor noștri capacitatea de imaginație.” În continuare sunt identificate remarci asemănătoare, din Franța, până în China: Yang Dongping, profesor de știinte educative la Insitutul de tehnologie din Berlin, regretă răspândirea gândirii axate pe marketing în sistemul educațional chinezesc: „Astăzi, toată lumea este absorbită într-o vâltoare spiralată a competiției.” Bibliografie selectivă
https://www.jurnalul-bucurestiului.ro/gifted-education-inscrieri-pentru-a-doua-selectie-din-anul-academic-2021-2022/ |
Teoria educației. Strategia de reformare prin lege a educației în România
Teoria educației. Criteriile de evaluare calitativă a educației!
Bibliografie generală
Nota redacției
[…] The Alphabet (proiecție culturală la Centrul Gifted Education) […]
[…] […]